تك تحرير تك تحرير .

تك تحرير

استفاده از زونكن در حسابداري

در عصر امروز استفاده از زونكن در حسابداري جاي خود را تقريباً در تمامي ادارات و سازمان ها باز كرده اند. هيچ وسيله اي بهتر از زونكن نمي تواند نظم و ترتيب را در كنار حفظ سلامت مدارك و اسناد با خود به همراه داشته باشد.

نگهداري صحيح از مدارك در بسياري از مشاغل امري ضروري و واجب است. حسابداري جز مشاغلي است كه نياز به بايگاني اسناد و مدارك در آن به شدت احساس مي شود و در  نتيجه نياز به زونكن نيز به همين دليل در اين شغل بسيار است.

زونكن ها با حفظ سلامت اسناد مهم و دارا بودن قابليت دسترسي سريع اين قابليت را براي حساب دار به وجود مي آورند تا به سادگي به اسناد قديمي رجوع كند و كار خود را به بهترين نحو ممكن انجام دهد.


اهميت بايگاني كردن و استفاده از زونكن در حسابداري

بايگاني كردن اسناد يكي از مهم ترين كارهايي است كه يك حسابدار بايد با آن آشنا باشد. در شغل حسابداري در هر لحظه اين امكان وجود دارد كه شما نياز به رجوع به يك سند قديمي و بررسي دوباره ي آن  داشته باشيد.

در اين صورت اگر عمل بايگاني مناسبي را انجام نداده باشيد با كاري دشوار طرف خواهيد بود. يكي از وسايل مهم جهت انجام عمل بايگاني استفاده از زونكن در حسابداري مي باشد.

زونكن اداري با فراهم كردن امكان دسته بندي كاربردي و مرتب كردن اسناد بر اساس خواسته ي شخص شرايط لازم را براي دسترسي راحت و سريع حسابدار به اسناد و مدارك قديمي مهيا مي كند.


چه نوع زونكن هايي براي كار حسابداري مناسب تر مي باشند؟
 
غالب كاغد هايي كه در شركت ها و ادارات مورد استفاده قرار مي گيرند كاغذهايي با سايز هاي A4 و A5 هستند و به ندرت ديده مي شود كه از كاغذ هاي A3 استفاده شود در نتيجه واحد حسابداري بايد خريد زونكن در مشهد را با دو سايز رايج را در اختيار داشته باشد كه بتواند كار خود را به نحو احسن انجام دهد.

از آن جايي كه مداركي كه در حسابداري بايگاني مي شوند عمدتاً اسناد ارزشمندي هستند و احتمال اين كه در آينده به كار بيايند زياد است. بهتر است از زونكن هايي استفاده شود كه جنس خوبي دارند و به همين دليل نيز مي توانند بهتر از اسناد و مدارك مهم شما محافظت كنند.

قيمت زونكن در قسمت هايي مانند حسابداري نبايد مانع از خريد زونكن با كيفيت بشود. استفاده از زونكن لبه دار و زونكن لبه فلزي باعث مي شود تا بيشترين محافظت از اسناد و مدارك انجام شود و زونكن نيز بيشترين عمر ممكن را داشته باشد.

 
ادامه مطلب را بخوانيد:  استفاده از زونكن در حسابداري

مطالب پيشنهادي: خريد زونكن باعث افزايش روحيه كارمندان مي شود؟

براي اطلاعات بيشتر در زمينه خريد انواع زونكن از شركت تك تحرير مي توانيد با شماره هاي زير در ارتباط باشيد:

02155268012

09123341134


برچسب: زونكن اداري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۵:۴۷ توسط:اهوراوب موضوع: نظرات (0)