تك تحرير تك تحرير .

تك تحرير

۶ مزيت استفاده از زونكن در بايگاني

بايگاني يكي از قسمت هاي مهم در تمامي اداره ها و سازمان ها مي باشد. حتي در منازل شخصي نيز گاهي نياز به بايگاني مدارك احساس مي شود چرا كه ممكن است مداركي  مهمي مانند سند خانه به دليل شلوغي و بايگاني نشدن گم شوند و دردسر بزرگي را براي شما ايجاد كنند به هين دليل قصد داريم به مزيت استفاده از زونكن در بايگاني ها بپردازيم.

به طور كلي مي توان گفت كه در تمامي شغل ها و حرفه ها نياز به بايگاني احساس مي شود زيرا در طبقه بندي كردن اسناد و مدارك و نگه داري آن ها در شرايطي كه آسيبي به صحت و سلامتشان وارد نشود امري مهم و ضروري مي باشد. يكي از وسايل كاربردي كه براي بايگاني كردن بسيار مفيد مي باشد زونكن است. زونكن با ويژگي هايي كه دارد و آن ها را در اختيار شما مي گذارد اين امكان را به شما مي دهد تا اسناد و مدارك مهمتان را شرايط ايمن نگه داريد و از رسيدن هر گونه صدمه به آن ها جلوگيري كنيد.


چه زونكن هايي براي بايگاني مناسب تر مي باشند؟

زونكن ها در انواع متنوع و مختلفي به دست مصرف كننده مي رسند مانند زونكن لبه دار، زونكن لبه فلزي،زونكن اداري و غيره، از نكاتي كه هنگام بايگاني با زونكن بايد آن را مد نظر قرار دهيد انتخاب زونكني مناسب براي اين كار است. هر نوعي از زونكن كاربري خود را دارد و براي حفظ و بايگاني نوعي خاص از مدارك موثر واقع مي شوند.

زونكن هاي بايگاني به نسبت ساير زونكن ها توانايي قرار دادن مدارك بيشتري را درون خود دارند و هم چنين مدارك و كاغذ هايي را كه در سايز هاي بزرگ تري هستند را مي توانند در خود جاي دهند. نكته مهم ديگر در انتخاب زونكن بايگاني مناسب توجه به حلقه هاي زونكن است؛ پس با توجه به نحوه استفاده و بايگاني اي كه مي خواهيد بايد زونكني با حلقه مناسب كار خود بر گزينيد.


راحتي در استفاده و بايگاني كردن

استفاده از زونكن لبه فلزي ساده ترين راه براي بايگاني مدارك و اسناد شماست. زونكن قابليت دسترسي سريع به مدارك را براي شما مهيا مي كند و تنها كاري كه لازم است انجام دهيد باز كردن زونكن و مشاهده و يا برداشتن سند مورد نظرتان است.

ادامه مطلب را بخوانيد:   6 مزيت استفاده از  زونكن در بايگاني

مطالب پيشنهادي: خريد زونكن باعث افزايش روحيه كارمندان مي شود؟

براي اطلاعات بيشتر در زمينه خريد انواع زونكن از شركت تك تحرير مي توانيد با شماره هاي زير در ارتباط باشيد:

02155268012

09123341134
 


برچسب: زونكن اداري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۳:۱۲ توسط:اهوراوب موضوع: نظرات (0)

دسته بندي كاربردي با خريد زونكن

دسته بندي زونكن كاربردي با خريد زونكن آيا امكان پذير است؟ امروزه همه ي ما استفاده از زونكن ها را در اطراف خود مي بينيم. كافي است به هر اداره يا اتاق بايگاني كه مي رويد كمي به دور و بر خود توجه كنيد، كمد هاي اين مكان ها پر است از زونكن هاي رنگي و قطور.

زونكن در سال ۱۸۷۵ ميلادي در آلمان اختراع شد تا دسته بندي كاربردي با خريرد زونكن را وارد زندگي كاري و شخصي انسان ها كند. زونكن با مراقبت و نگه داري از اسناد و مدارك مهم شما از رسيدن آسيب به آن ها جلوگيري مي كند و امكان گم شدن آن ها را از بين مي برد.

قابليت دسته بندي كاربردي زونكن اين امكان را براي كاربرانش فراهم مي سازد كه در كم ترين زمان ممكن سندي يا مدركي را كه در نظر دارند بيابند و به راحتي آن را از زونكن خارج كنند.

با خريد زونكن مناسب به سادگي مي توانيد هر نوع سندي را بايگاني كنيد و با قابليت دسته بندي كاربردي زونكن دسترسي راحت به مدارك را براي خود مقدور سازيد.

 
نقش محل استفاده از زونكن در دسته بندي كاربردي
زونكن هاي متنوعي براي استفاده هاي مختلفي مهندسي و ساخته شده اند؛ براي مثال زونكني كه در ادارت استفاده مي شود با زونكني كه در خانه و براي تعداد بسيار كمتري از افراد و مدارك استفاده مي شود قطعا تفاوت خواهد داشت.

دسته بندي كاربردي با خريد زونكن اداري نيز به تبع همين موضوع متفاوت خواهد بود. در ادارت و شركت ها استفاده از زونكن لبه دار و لبه فلزي توصيه مي شود تا در كنار دسته بندي راحت و كاربردي خيالتان از بابت طول عمر زياد زونكن نيز راحت باشد.

اما براي خانه و مصارف شخصي شايد نياز به خريد زونكن اداري و لبه فلزي نباشد و بتوانيد با سفارش زونكن ارزان تر و ساده تر نيز كار خود را به خوبي راه بيندازيد و مدارك خود را به خوبي دسته بندي كنيد.

 

بررسي تاثير سايز برگه مورد استفاده در دسته بندي اسناد و مدارك
يكي از مهم ترين مسائلي كه در هنگام خريد زونكن بايد مد نظر قرار دهيد سايز آن است. اگر سايز زونكني كه تهيه مي كنيد با اندازه كاغذ هايي كه مي خواهيد در آن قرار دهيد مطابقت نداشته باشد علاوه بر اين كه شايد موجب صدمه ديدن مداركتان شود باعث مي شود كه نتوانيد دسته بندي مناسبي نيز براي آن ها انجام دهيد.

زماني كه مي خواهيد برگه هايي با ابعاد بزرگ را دسته بندي كنيد قطعا استفاده از زونكن هايي با سايز هاي كوچك مناسب نخواهند بود. زونكن هاي A3 را مي توانيد براي دسته بندي كاغذ هايي در ابعاد بزرگ مانند طراحي ها، نقشه كشي هاي صنعتي و غير صنعتي و غيره استفاده كنيد.

براي دسته بندي يادداشت هاي كوچك و فاكتور هاي خريد مي توانيد از زونكن هاي A5 استفاده كنيد تا بهترين باز دهي را براي بايگاني و دسته بندي اين سايز از كاغذ ها داشته باشيد.

براي بايگاني و  دسته بندي كاغذ هاي A4 كه بيشترين استفاده را در اسناد و مدارك دارند نيز بهترين انتخاب زونكن هاي A4 مي باشد. زونكن ها با اندازه ها و سايز هاي مختلف امكان دسته بندي انواع اسناد و مدارك را براي شما فراهم مي كنند.

اگر در شهر مشهد زندگي مي كنيد تمايل به خريد زونكن هاي تك تحرير داريد كافيست براي خريد زونكن با نمايندگي زونكن تك تحرير در مشهد تماس بگيريد.


ادامه مطلب را بخوانيد:  دسته بندي كاربردي با خريد زونكن

مطالب پيشنهادي: خريد زونكن باعث افزايش روحيه كارمندان مي شود؟

براي اطلاعات بيشتر در زمينه خريد انواع زونكن از شركت تك تحرير مي توانيد با شماره هاي زير در ارتباط باشيد:

02155268012

09123341134


برچسب: خريد زونكن اداري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۴:۵۶ توسط:اهوراوب موضوع: نظرات (0)