تك تحرير تك تحرير .

تك تحرير

خريد زونكن براي موسسه خيريه

استفاده از زونكن فقط محدود به اداره ها و اتاق بايگاني شركت ها نمي شود. خريد زونكن براي موسسه خيريه ها را مي توان براي انواع كار هاي شخصي و حسابداري ها تهيه كرد. 

در كار هايي كه مسئولين آن سر و كار زيادي با مردم و نامه هاي آن ها دارند. خريد زونكن براي موسسه خيريه نه تنها باعث راحت تر شدن كار ها مي شود بلكه با توجه به حجم بالاي اسناد و مدارك امري ضروري و لازم است. يكي از مكان هايي كه وجود و خريد عمده زونكن براي آن بسيار پيشنهاد مي شود موسسات خيريه مي باشد.

مي توانيد براي خريد زونكن در اهواز با مشاوران تك تحرير در ارتباط باشيد.

نقش دسته بندي كاربردي توسط زونكن در كار هاي موسسات خيريه
 
 خريد زونكن علاوه بر نقش محافظت از مدارك و اسناد كه بر عهده دارند، مي توانند نقش ديگري را نيز در اتاق بايگاني موسسه خيريه شما نيز به عهده بگيرند. يك موسسه خيريه احتمالا در حوزه هاي مختلفي اقدام به بررسي موضوع و در نهايت انجام كمك مي كند به همين دليل امكان سر در گم شدن در ميان مدارك و نامه ها بسيار زياد خواهد شد.

زونكن ها با توجه به رنگ بندي متنوعي كه در اختيار دارند مي توانند از عهده اين كار يعني دسته بندي كار هاي شما به خوبي بر بيايند. شما مي توانيد كار ها و اقداماتي را كه در يك خانواده قرار مي گيرند در زونكني با رنگ مشخص قرار دهيد تا ديگر هرگز براي پيدا كردن مدارك آن دچار زحمت نشويد.

با استفاده از كاغذ هايي كه در پشت زونكن اداري جاي گرفته است به راحتي مي توانيد با ياد داشت گذاري نشانه هاي لازم را بنويسيد و هر زمان كه نياز به اسناد و مدارك داشتيد، فقط با نگاه كردن به آن ياد داشت ها مستقيم به سراغ مدرك مورد نظرتان برويد.

موسسات خيريه به چه زونكن هايي بيشتر نياز دارند؟
 
جنس زونكن هايي كه در موسسات خيريه مورد استفاده قرار مي گيرد نيز نكته مهمي است؛ زونكن هايي كه در موسسات خيريه مورد استفاده قرار مي گيرند بايد از كيفيت بالايي برخوردار باشند و داراي جلد سختي باشند تا خيال شما از بابت تمامي اسناد و مداركي كه درون آن ها قرار داده ايد راحت باشد.

هر چند شايد قيمت زونكن هاي با كيفيت كمي بيشتر از ساير زونكن ها باشد اما قطعا ارزش هزينه صرف شده را خواهند داشت. زونكن هايي مانند زونكن لبه دار و زونكن لبه فلزي علاوه بر داشتن جلدي سخت محافظت هر چه بيشتر از مدارك را نيز براي كاربر مهيا مي كنند.

ادامه مطلب را بخوانيد: خريد زونكن براي موسسه خيريه

مطالب پيشنهادي: خريد زونكن باعث افزايش روحيه كارمندان مي شود؟

براي اطلاعات بيشتر در زمينه خريد انواع زونكن از شركت تك تحرير مي توانيد با شماره هاي زير در ارتباط باشيد:

02155268012

09123341134


برچسب: زونكن اداري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۶:۱۷ توسط:اهوراوب موضوع: نظرات (0)