تك تحرير تك تحرير .

تك تحرير

زونكن اداري مناسب شما چيست؟

 زونكن اداري مناسب از تمامي اسناد مهم اداري در برابر آسيب هاي پيش بيني نشده محافظت مي كند و خيال شما از بابت امنيت و سالم ماندن تمامي نامه ها و درخواست هاي اداري راحت خواهد بود.

زونكن اداري مناسب بايد داراي چه ويژگي هايي باشد؟

يك زونكن اداري بايد به لحاظ جنس و كيفيت ساخت در رده بالايي قرار داشته باشد تا بتواند از اسناد و مدارك مهم يك اداره در برابر انواع صدمه هاي محيطي محافظت نمايد. 

زونكن مقوايي

اين زونكن ها ضمن دارا بودن ويژگي هاي خوب ساير زونكن هاي اداري، محافظت هر چه بيشتر را به خصوص در نقاط حساسي مثل لبه ها به كاربران خود ارائه مي دهند. با تهيه زونكن اداري لبه دار يا زونكن اداري لبه فلزي خيال شما از بابت هر گونه آسيب و صدمه احتمالي به كاغذ هاي درون زونكن راحت خواهد بود.

زونكن اداري سايز A5

 در صورتي كه در اداره شما تعداد زيادي از اسناد و مدارك در كاغذ هاي A5 رد و بدل مي شوند پس خريد زونكن اداري A5 براي شما امري واجب مي باشد.

زونكن اداري سايز A3

كاغذ هاي A3 به دليل اين كه داراي ابعاد بزرگي هستند بيشتر از ساير اندازه هاي كاغذ در خطر آسيب ديدن قرار دارند و از همين رو تهيه يك زونكن مناسب براي آن ها همواره توصيه مي شود. در صورتي كه اداره شما با كاغذ هاي A3 سر و كار دارد خريد زونكن اداري A3 بسيار براي شما حائز اهميت خواهد بود.

 


شما مي توانيد براي مطالعه مطلب كامل روي ادامه مطلب كليك كنيد.

مطالب پيشنهادي: اجزاي تشكيل دهنده زونكن

شما مي توانيد براي مشاوره و خريد با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02155254423

09123341134


برچسب: زونكن اداري، خريد عمده زونكن، انواع زونكن، خريد زونكن اداري، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۰:۵۵ توسط:اهوراوب موضوع: نظرات (0)